Trespasser tehdy a teď: T-rex v Městečku

17. prosince 2012 v 18:30 | Alfaraptor |  Trespasser tehdy a teď
Předem se omlouvám za dlouhou nekativitu, ale myslím, že tento článek to vynahradí, protože opět budeme mít o čem přemýšlet. V násedujících článcích se zaměříme na obrázky ze zadní strany obalu Trespasseru.


Na obrázku vidíme scénu u benzínky v levelu InGen Town, kde Anne útočí na samici Tyrannosaura. Na první pohled se zdá, že jde jen o lehce upravený snímek z finální verze hry, avšak srovnávací analýzou s dostupnými verzemi Trespasseru jsem došel k závěru, že lze daný snímek datovat do doby mezi červnovými verzemi hry a 96. betaverzí. Podívejme se na důkazy, které o tom svědčí.

Co týče popisu krajiny, tak je v dálce vidět rovná krajina s několika palmami. Podle počítače v operační budově v 96. betaverzi se jedná se o další alternativní vstup na pláně (Brána F).


Blízko plotu stojí několik palem. U budovy je umístěn měrný sloupec z testovacího levelu. Napravo, mezi stojanem na pohonné hmoty a budovou benzínky si můžete všimnout odpadkového koše. A nakonec v popředí máme oprýskaný vrak Chevroletu se zvednutou kapotou.

Model Tyrannosaura byl použit z jiného snímku, konkrétně z oblasti hlavního přístavu. Jeho pozice odpovídá obdobné "svolávací" aktivitě, která byla popsána v minulém článku. Totéž platí i o cákanci krve na dravcově krku.





Toto je snímek z verze pocházející z 11. června 1998. Je zde patrná úplná absence vegetace v prostorách Městečka. Podlouhlá budova viditelná na snímku z 96. betaverze je umístěna mnohem dál, než v posledních dvou dochovaných verzích.



Toto je snímek z verze pocházející z 15. června 1998. Kromě odlišností popsaných u předchozího snímku si zde lze povšimnout, že automobil trochu změnil svoji pozici a u garáže se objevily dva béžové barely. Stejně jako u předchozího snímku je v dálce stále patrný původní vstup na pláně.



Toto je snímek stejného místa z 96. betaverze. Zásadní rozdíl je okamžitě patrný při pohledu do pozadí obrázku. Tam, kde byl výhled na pláně, je nyní kopcovitý terén. Palmy za plotem kromě jediné zmizely úplně a místo nich je tady podlouhlá budova a sloupy elektrického vedení. Automobil a koš na odpadky změnily svoji pozici a měrný sloupec chybí.



Toto je snímek z finální verze hry. Na zemi u benzínky leží dveře, které se v obou předchozích případech nevyskytovaly. Zmizel odpadkový koš, automobilu chybí kapota. Podlouhlá budova na tomto snímku chybí v důsledku grafické chyby, ale svoji polohu nezměnila.



(Foto: trescom.org, archiv autora)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HAAS HAAS | Web | 18. prosince 2012 v 14:30 | Reagovat

Velice zajímavé. Trespasser opravdu neustále překvapuje nejnovějšími informacemi... Docela mě ale už překvapuje, v kolika mnoha ohledech se finální verze liší od betaverze. U některých her jsou betaverze velice málo odlišné (mám s tím zkušenosti), ale u Trespásru tomu tak není... ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama